onsdag 22 oktober 2014

Attefallshus AB bygger "mina" klassiska Attefallshus

Äntligen kan jag berätta att jag inlett ett samarbete med Attefallshus AB som erbjuder prefablösningar/byggsatser av mina klassiska Attefallshus "Filippa", "Linnea" och "Louise".



Husen produceras nere i Småland för leverans i hela Sverige. Företaget är en logisk partner som likt mig själv är lyhörd och flexibel i sina lösningar. De har resurser att anpassa mina hus efter kundspecifika önskemål och möjligheterna är i princip obegränsade. 

Vill ni få byggt något av mina Attefallshus? Attefallshus AB välkomnar er förfrågan. Hoppas verkligen detta kommer att passa er som önskar få ett av mina klassiska Attefallshus färdigbyggd på tomten.

Lycka till!




Attefallshus ABs hemsida hittar du både prislista och flera bilder. 



Attefallshuset Filippa med sina vikdörrar har ett grundpris på kr 275.425,- . För mer information om pris - kolla prislista Filippa på deras hemsida. 



Attefallshuset Linnea med sitt brutna tak har ett grundpris på kr 279.420,- . För mer information om pris - kolla prislista Linnea på deras hemsida.



Attefallshuset Louise som upplevs som en glasveranda på ena gaveln har som Linnea ett grundpris på kr 279.420,- . För mer information om pris - kolla prislista Louise på deras hemsida.

Hoppas verkligen detta är något som glädjer många.
Ser fram emot att få se några av mina hus färdigbyggda på plats!


På mitt företags hemsida Dreams & Coffee AB kan du se alla bilder av mina Attefallshus, både dessa klassiska och dom mera moderna. Du kan fortfarande endast köpa ritningar av mig om du vill bygga huset själv.

Önskar er en riktig härlig dag!