fredag 6 februari 2015

Tillökning i Attefalls familjen

Efter flera förfrågningar från kunder lanserar jag nu ett nytt Attefallshus som jag kallar för "Marit". Det är ett modernt Attefallshus med liggande träpanel som skulle passa rätt bra som komplementhus till ett New England hus.


För kr 4.900 kan du köpa kompletta arkitekt- och konstuktionsritningar för detta hus. Klicka HÄR för att komma till mitt företags hemsida för mer information. Där kan du även se dom andra Attefallshusen som jag ritat och som du kan köpa ritningar till.


På mitt företags Arkitektblogg visar jag fler bilder på huset och inredningen. Där finns även en idébild på en kombinationslösning med Attefallshus och Friggebod.
Klicka HÄR för att se fler bilder.

Själv fortsätter jag med att jobba med att rita nya New England hus till kunder.
När jag blickar bakåt på året som gått inser jag att New England stilen har dominerat förfrågningarna. Här är några av dom New England hus som jag ritade förra året: 


På mitt företags hemsida under fliken referensobjekt kan du se fler bilder av husen om du är intresserad. Jag fortsätter att rita New England hus under våren och är fullbokad med uppdrag. 

Det är mycket jobb just nu och jag tackar i snitt nej till 3 uppdrag i veckan. Det är tråkigt att behöva tacka nej till trevliga projekt och härliga människor. Men det är så det är - dygnet har endast 24 timmar och jag är ju bara en. 
Jag har ingen väntelista, men bokar upp mig ett halvår i taget, så först under juni månad kommer jag att boka upp höstens hus. Ett spännande år väntar!

Just nu håller jag på att avsluta ett hus i Schweiz och har påbörjat ett hus på Värmdö. Mer information om dessa hus kommer.

Hästar och älgar!


Får avsluta detta blogginlägg med en bild från gårdagen när några älgar vandrade förbi. Gissa om hästarna var intresserade? Gjorde en liten filmsnutt över deras galenskap:


Må så gott och ha en bra dag!