torsdag 28 juni 2018

Utemöbler från Artwood till New England hus

Jag får önska en riktig skön semester med dessa härliga bilder från kund över New England huset som jag har ritat åt kund och dom nya Artwood utemöbler som nu finns vid poolen!


Vilken härlig sommarkänsla!
Här vill man ju hänga med nära och kära vid poolen både dag och kväll!


Huset ritade jag våren 2015 och Rörvikshus var den valda husleverantören. Huset blev inflyttningsklart Januari 2017 och kunden är jättenöjd med sitt vackra New England inspirerade hem i Djursholm. Inomhusbilder på huset finns i ett tidigare blogginlägg från 2017. Klicka HÄR för att komma dit.


Har på den insynsskyddade uteplatsen kan man verkligen njuta av lata dagar vid poolen omringad av grönska och Attefallshuset Filippa.


Soffor, bord, fåtöljer och solstolar kommer alla från Artwood.
Möblerna passar perfekt till huset!
Hela huset är perfekt!
Jag är återförsäljare för Artwoodmöbler och säljer möbler till dom kunder som jag ritar hus åt.


Jag får använda husets sommarkänsla med att önska er alla en riktig skön sommar!
Själv tänker jag ta semester från och med nästa vecka.
Åter på jobb som arkitekt 1 september!

Jobbet som gårdsägare tar nu över. Vi har lite projekt som skall hinnas med.
Jag återkommer med det. Skal nog hinna med att ligga i hängmattan och läsa en bok också.
Några ridturer, hundpromenader, goda middagar och poolhäng på vår egna gård blir det också.



Återkommer med sommarens projekt och livet på gården!

Tills dess - Må bäst!