lördag 29 juni 2019

Skönt sommarhäng i ny hängstol

Önskade mig en hängstol i födelsedagspresent och insåg att om jag skulle få det jag önskade mig så var det bäst att Swischa pengar till en av döttrarna när hon ändå skulle till Åhléns.
Nu är hängstolarna mina och jag gillar dom. Dom är faktiskt riktig sköna att sitta i.
Jag är rätt lång med mina 178 cm och jag sitter riktigt bra i den. Älskar att sitta och gunga lite lätt.


För en femhundring så har även du en om du vill. Dessa är inköpta på Åhléns
Dom finns i blå och svart också, men vitt passar bäst här hos oss.


Nu är det sommar på riktigt hos oss. Palmerna har fått flyttat ut till verandan och surfbrädan från Artwood står i hörnet som en vacker dekoration och en slags längtan till havet och ungdomstiden i Kalifornien.


Jag har tagit semester och det känns nästan overkligt efter att ha jobbat 12 - 14 timmarsdagar dom senaste veckorna. Det har varit galet mycket jobb hela året som eskalerade på slutet.
Skal bli skönt med ledighet och ovanligt att inte sätta sig vid datorn så snart man ätit frukost.

Jag har några idéer på gång som jag vill prova, men det får bli om några veckor.
Nu skal jag ha datorledigt! Kommer nog göra lite blogginlägg, men det känns inte som jobb.


Önskar er en riktig skön sommar.